June 20, 2013

RAWATAN HATI DENGAN SHAKLEE

RAHSIA TONIK HATI !!!
[9 PERKARA, BILA HATI BERBICARA]



Izinkan saya (hati)memberi tahu anda sebanyak mana saya menyayangi anda:

1. Saya menyimpan zat besi, vitamin & mineral lain untuk keperluan anda. Tanpa saya, anda tidak mempunyai kekuatan untuk hidup!

2. Saya menghasilkan hempedu bagi membantu mencernakan makanan anda. Tanpa saya, makanan akan bazir, nutrisi tidak dapat diserap oleh badan.
 

 3. Saya menyah toksin semua bahan kimia berbahaya yang anda beri saya – termasuk alkohol, bir, wain & ubat-ubatan. Tanpa saya, “tabiat buruk” anda akan membunuh anda.

4. Saya menyimpan tenaga seperti bateri. Dengan menyimpan stok gula (karbohidrat, glukos & lemak) sehingga anda perlukannya.
Tanpa saya, paras glukosa anda boleh jatuh mendadak & boleh menyebabkan anda koma.

5. Saya menghasilkan darah untuk sistem badan anda berfungsi
Tanpa saya, badan anda tidak boleh berfungsi!

6. Saya menghasilkan protein baru untuk keperluan badan anda supaya kekal sihat & membesar. Tanpa saya anda tidak boleh membesar dengan sempurna.

7. Saya mengeluarkan racun dari udara, ekzos asap & bahan kimia yang anda bernafas. Tanpa saya anda akan keracunan akibat pencemaran!

8. Saya mencipta faktor pembekuan yang bantu memberhentikan pendarahan. Tanpa saya, pendarahan tidak dapat dihentikan.

9.Saya bantu anda melawan jangkitan terhadap kuman berbahaya. Tanpa saya, anda akan menghidapi pelbagai jenis jangkitan
Sekarang anda tahu betapa saya mengambil berat tentang anda.
Jadi, layanilah saya dengan memberi khasiat dan penjagaan yang sihat.



Sayangilah hati anda !!!

Produk Shaklee yang DTX Compex,VIVIX & NUTRIFERON memberi perlindungan untuk Hati anda serta menyediakan makanan sokongan bagi fungsi hati yang sihat dengan satu formula herba yang unik dengan antioksidan. 


Kebaikan DTX Complex
• Mempertingkatkan cici-ciri aliran hempedu.
• Membekalkan Antioksidan yang menyahtoksikkan hati
• Melindungi dan meransang keupayaan normal badan dalam
mengekalkan sel-sel hati yang sihat

Dengan pengambilan Nutriferon setiap hari, dapat meningkatkan inteferon dan ini menguatkan tindakbalas immune system tubuh kita. 


NutriFeron (Produk exclusive Shaklee) adalah campuran yang dipatenkan dari ekstrak tumbuhan yang sekian lama terbukti dapat mengukuhkan sistem imun. Dengan pengambilan setiap hari, NutriFeron menguatkan tindak balas imun dengan meningkatkaninterferon semulajadi badan .

Vivix memberi impak kepada empat mekanisma utama pada tahap sel iaitu:

1) KEROSAKAN DNA
Vivix membantu dalam melindungi dan memperbaiki sel DNA

2) PENGAWALAN GENETIK
Vivix memberi impak positife kepada pengawalan genetik

3) PENGELUARAN TENAGA OLEH SEL-SEL YANG KIAN MENURUN
Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel juga turut menurun.Vivix menggalakkan pembentukkan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4) PENIMBUNAN PROTIN AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular. Ini boleh menggangu keutuhan sel dan umur sel.

Vivix adalah 10X lebih kuat resveratrol untuk melambatkkan pembentukan protin AGE

Jom Sayangi Hati Anda agar Hati Berfungsi dengan sihat


Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Perunding Vitamin Anda:
♥ Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151) 
(id diperlukan jika anda beli sendiri di branch) 
♥ Contact No : 016-711 3576 
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie Perunding Vitamin Anda
LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/El Naomie Vitamin's House

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...